Min blogglista

tisdag 17 maj 2011

Växer så det knakar








Tiden bara rusar iväg. Idag blir valparna redan 2v. Jag har precis avmaskat dem för första gången. Valparna har även fåt smaka på mat för första gången vilket uppskattades enormt. Avmaskningsmedlet rynkade de på nosen åt vill jag lova. Vi skulle även ha klippt klorna idag. Jag & valparna e helt slut nu så det övelåter vi till morgondagen. Jag är riktigt nöjd med valparnas utveckling samt hur de ser ut så här långt. Jag tycker inte bilderna gör dem riktigt rättvisa. Fotografera valpar är inte det lättaste. Valparna är som sagt 2v gamla men redan uppe och halvgår. Ja nu ser jag fram emot att ha dem sladdandes över golven =)

1 kommentar:

  1. Pojkarna ser jättefina ut <3 Pappa Romeo skickar några pussar <3
    kram på er
    Rosemary

    SvaraRadera