Min blogglista

måndag 16 maj 2011

Fin besök.





Idag fick jag äntligen träffa Giwido's Eldsjäl "Charlie". Han har vuxit till sig & blivit en riktig huggkubbe =) Jag gillar honom skarpt. Han är ngt krum i fronten med veka handleder samt aningen låg i manken men annars helt underbar. Han har en helt underbar mentalitet. Mina tjejer ville inte busa med honom trots hans ihärdiga uppvaktande =) Jag vill tacka Peder & Alexandra som gjort ett toppenjobb med killen. Jag önskar er all lycka framöver med honom. Jag ser fram emot HD/ED rtg med spänning. Jag hade en liten snabbvisit utav Marianne Komstadius idag också. Jätte roligt att du kom men synd att jag hade så kort om tid. Jag hann ju inte ens bjuda på fika. Ja du fick kika på mina trollungar å det e inte fyskam. Jag hoppas du blir nöjd med ja du vet vad.

1 kommentar:

  1. Tack själv! Vi får ta fikat en annan gång - kanske när de tre godbitarna i valplådan blivit lite större :-)

    SvaraRadera