Min blogglista

lördag 1 oktober 2011

Nu är hon hemma!












I går kom Ida äntligen hit med Etthra. Vi åt middag & drack lite vin & pratade hund som vanligt. Etthra accepterades av min flock direkt. Ja visserligen hade hundarna minen ,som sa åh vad har du nu släpat hem matte =) Etthra gör verkligen skäl för sitt namn. Jag tror aldrig jag haft en så frammåt å halvstöddig liten tjej här hemma. Ja det är en tjej med attityd vilket jag gillar. Jag hoppas hon ska tycka det är toppen med lydnad. Jag måste ge hennes uppfödare en riktigt stor eloge!!!Etthra var koppeltränad & har en klockren inkallning redan å pottränad så bara en olycka inne hittills. Vi har varit på äventyr hela dagen lång så nu ligger alla 5 ock sussar gott. Tack Ida för den lilla randiga........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar