Min blogglista

onsdag 13 juli 2011

Valpvakt.......





                       
Igår kom lilla Samson hem till oss. Givetvis blev han stormförtjust över att komma innanför våra dörrar. Kvällen bestod utav att busa med sin mamma Cazy samt de andra. När det var dags & sova var han lite pipig uppe i sängen men somnade till slut. Jag vaknade utav att han hoppat ner & kissat & ville upp & sova i sängen igen. Idag har han varit med på jobbet & det gillade han si så där. Efter lunch var han däckad & sov tills vi slutade i princip. Jag lämnade honom en stund för att ta ut mina stora. Han sov som en stock på vardagsrumsmattan när jag lämnade honom. Jag var borta ca 40 minuter. Vid hemkomst var han jätte glad. Jag tittade runt å fattade snabbt att han haft skit kul. Samson hade mumsat på min soffa!!! Ja han lämnas inte ur sikte en gång till. Fortsätning följer..............

1 kommentar:

  1. Den fortsättningen måste jag få höra...lilla gulliga Samson.

    SvaraRadera