Min blogglista

onsdag 15 juni 2011

Inte lätt att fånga dem på bild längre....









Nu händer det mkt här hemma. Valparna har kmmit underfund med att vardagsrummet är betydligt roligare att rumla runt i än i valprummet. Jag blir väckt mellan kl 02-05 av att dom ylar. Valparna är inte hungriga utan bara bortskämda & vill busa i vardagsrummet. Jag försöker komma på nya leksaker & upplevelser till dem varje dag. Jag känner att dom ligger steget före mig i allt . Idag har dom haft väldans roligt. Jag möttes utav en mindre rolig syn när jag kom hem. Valparna hade dragit ner mina gardinlängder,som grädde på moset gjode de sina behov på dem också. Jag väntade att valpköpare skulle hälsa på idag men de får komma imorgon. Jag fick akut fixa en tid i tvättstugan. Ja just nu har lugnet lagt sig för en liten stund så jag får lite egentid. Uppdatering med bilder blir mer sällsynta då dom inte fastnar på bild,eller snarare jag är inte tillräckligt snabb. Fick några bilder idag men inte dom bästa. Tyvärr blev det inget på herr röd då han sladdade runt bland möblemanget som ett skållat troll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar